torsdag 24 mars 2011

Vad ska man säga vad ska man göra



Vad är det du vill höra? Trodde ni sagt allt till mig

Men tydligen inte fick man höra från dig

Från dig ,från er .. orkar snart inte bry mig mer..

Jag försöker verkligen dag för dag

Att visa här är jag

Kanske inte genom kroppskontakt och face to face

Men vadå? Fixar det ändå ganska bra trodde ja´?

Nä jag finns för dom som vet att jag finns

Sen finns för dom som inte vet det heller

Men det är ju egentligen inte mitt problem

En enda röra med magnetiska gem

Skulle man kunna kalla det i stort sätt egentligen

Jag är inte människa som gillar intrigen

Men jag tar heller inte skit eller annat snack

Olika saker som sägs kan göra mig jävligt lack

Jag har svalt o hållt tyst om det mesta

Men det är också för att jag vill alla andra det bästa

Det bästa för alla andra förutom mig själv

Hur många vet att jag gråter mig till sömns nästan vareviga kväll?






Visst jag kan söka folk att prata med jag kan söka tröst

Men jag vill inte gråta ner nåns annans bröst

Jag mår bra stundtals JA


Men vissa dagar absolut inte bra..

Nu söker inte jag medkänsla o empati från någons sida

Vill bara visa att även JAG kan lida..

Saker blir inte bättre åter igen

När man fått höra att man inte hör av sig som en VÄN…





Jag finns för er jag finns varje dag

Jag finns varje sekund i denna evighet

Ni vet att jag bara är jag o inte vill skapa någon annan verklighet


//E.A




2 kommentarer:

  1. Sis min älskade sis...va lite scary att läsa din blogg....för den va skriven om/av mig kändes det som...tänk att vi tänker och känner så lika.
    Näe bort med alla som snor din energi och fokusera på dom som får dig att må bra..hellre få ÄKTA än flera ytliga som vill kalla sig dina vänner.
    Va inte rädd för att ringa lr komma hit så kan vi gråta tsm,för vi deppar ju i princip över samma saker.
    Mängder med kramar och kärlek från mig Sis ,älskar dig oändligt mycket så det finns inte ord att beskriva med...tack för att du finns i mitt liv ♥ ♥

    SvaraRadera
  2. dito sis. tacksam för att ha underbara dig vid min sida. tackar gudarna varje dag att dom släppt ner denna vackra ängel som gör min dag v äldigt ofta!. låt dig stanna kvar livet ut!! älskar dig i massor !!! <3<3<3<3

    SvaraRadera