torsdag 10 mars 2011


Nom nom... avnjuter min efterlängtade musli äntligen!
Ingen musli ingen frukost. Ah kaffet vet alla är ett måste , man kallar ju mig för kaffetunnan av en anledning ;)
Vad har denna dagen att erbjuda måntro? Snöstorm igår kväll.. men jag börjar se en glimt av solen? Kan det stämma? hmm... hoppet är det sista som överger en!
Aja får la se sen då... Nu sitter jag o mina solstrålar o kollar bompa o Sandra är iväg med William sin en stund...

Jag tänkte lägga ut bilder från igår på vår lilla promenad. Barnen var heeelt fascinerad av........dondondon: EN STUBBE! WOW! ;) haha.. jaja se o njut på våra fina änglar!


Mammas "lilla" tjej .. är inte så liten längre ;) <3
Mammas "lilla" kille ;) <3 (Lallis Tanden sitter kvar så han är fortfarande LITEN! ;) )
Sandra finaste mirakel! Emmas Fina William <3


Goodbye and hejdå!

2 kommentarer:

  1. Vad fina dom är!!!!
    Har du en son som blir som jag var? Jag fick LURAS till tandis , där han drog ut mina små gryn nertill!!!! Kändes inte!! Men jag var jättefjollig......Muta han med en glass, det funkade på mig!!! hehe =)

    KRAMIZ <3 // Lallis

    SvaraRadera
  2. haha nej han praktiskt taget BER mig slita ut den.. men icket... den sitter ;)

    <3

    SvaraRadera