onsdag 30 mars 2011

Ja hur mår man... sjukt seg som fan fortfarande.. detta är väl sluttampen sen är man på fötter igen..
-snart- hoppas jag... orkar inte vara såhär slut i kroppen.. huvva... huvvet värker men det är nog för att jag ännu inte fått i mig något kaffe... (har ganska svårt att fungera utan) haha

Barnen är hemma -Elias Ledig- Lovisa inte egentligen. men min kropp sade stopp o belägg. du skall ICKET resa dig nu. fan kändes som man skulle svimma asså. skitsoft att må som man gör ^^ nooot..
Men det blir nog bra.. känner att det börjar bli bättre iaf :)


"Om livet var som en pärla, alldeles len glansig o fin samt värdefull.
Eller vänta det är lite så. Se livet så så kanske man kommer på andra tankar ibland?!"
:)


Och jag måste bara lägga ut på da hunk nedanför.. får bli det fina avslutet! ^^
Goodbye and hejdå ENJOY!:

Tycker iofs han ser bättre ut utan allt det där sminket ;) men han men lite sccchmör på...skulle inte sitta fel ^^ *dregglar*

3 kommentarer:

  1. Är det en ur BB???? Skulle kanske vara värt att ha kanal 11 ändå?? hihi :)

    Riktigt fin, han!!!

    Kram <3 // Lallis

    SvaraRadera
  2. Japp.... han e där inne i huset ;)... det negativa e ju att man blir pigg när man kollar ^^ MUMS hihi

    <3<3<3

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha...=)

    Stolla!!!! <3 (Men jag förstår dig!!)

    Kram <3 // Lallis

    SvaraRadera