fredag 11 mars 2011

Åh nu sitter jag o sandra o pratar tatueringar...
det suger verkligen i tarmen att jag vill ha en NU.. verkligen NU..
göra slag i saken fort alltså...usch usch usch ... haha.... ååååååååh.....


Till en helt annan sak.. Tsunami i Japan...
alltså... fyfan... ja önskar verkligen att det slutar med dessa jättevågor hela tiden.. så folk kan få ro i kroppem o kanske få leva sina liv fullt ut...

Man ska vara glad att man bor där man bor egentligen...
Iofs har vi ju många cancersjuka osv.. men de kan man bot på dom flesta..

Se bara på min älskade bror som fick det när han var 5 år gammal...
Tackar gudarna att han finns kvar i våra liv.. skulle aldrig kunna tänka  mig ett liv utan honom vid min sida.. finare Putte kan man inte önska sig.. Jag älskar dig Brushan <3

(Dagen igår)

Ja den började bra o humöret var på topp...
Sen fick det sjunka snabbare än självaste fritt fall..
Många som fick lyssna på mitt gapande osv över denna idioten som yttrar sig om saker han TROR han VET att det stämmer... OM man nu skall snacka om en annan tycker jag att man ska ha sagt det till denne först eller åtminstonde tagit REDA på fakta... så men VET att det stämmer... annars kan man hålla käften rent ut sagt... jag hatar att vara så arg som jag var igår... känns inge bra alls att ha sån känsla i kroppen...
Jag som flummar o skrattar för det mesta... men igår var det kört alltså... hmm .. aja.. to hell with HIM dom som känner mig VET att jag är bättre människa än han uttalar sig om....


Nej nu blev ja lite irriterad igen... ska kramas med änglarna för dom läker mig otroligt snabbt....


Goodbye and hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar