lördag 12 mars 2011



Nu har vi vart på kalas o sen ner mot Aktivitetshuset o druckit kaffe med sis o träffat undomarna :)
Elias är ju helt såld på det där stället.. haha... hmm undrar vem som kommer börja hänga på gårn i förtid ;) hihi ... men ja förstår honom alla e så sjukt trevliga där nere.. <3

Ahapp nu då?
Jo jag står o bakar moccarutor till Bruschan ;) hade ju inte setat fel med lite "Kärleksmums" till en annan heller ;P haha


Nä nu ringer klockan snart att kakan  e klar... Han bara läääämngtar (bror min)

Goodbye and hejdå!



4 kommentarer:

  1. BLÄ!!! Ser ju JÄTTEÄCKLIGT UT!!!!

    Varför skulle man vilja ha nåt sånt??
    Jag ryser bara jag ser bilden ! *rys*

    BLÄ! (igen)

    // sis

    SvaraRadera
  2. hahaha.... nä ok.. du behövcer ALDRIG smaka igen då ;)
    then i know :P

    SvaraRadera
  3. NÄÄÄ, men det var ju inte SÅ jag menade riktigt....ehmm....hur ska jag ta mig ur det här nu då *funderar högt*????

    Det SER jättegott ut iaf!!! Men jag ska nog inte ha nåt men ....TACK ÄNDÅ!!!

    Puss på´re!!!

    Lallis <3

    SvaraRadera