onsdag 9 mars 2011



Tänk att man kan sakna en människa så mycket ibland...
Som man egentligen inte ens ska sakna..
men klart man saknar då den fick dig att må bra i dens sällskap..
Fick en att känna sig värd något, o känna sig omtyckt.
Det gör jag såklart med alla mina fina vänner osv
 men denne fick mig att känna mig fin också, ja det är en kille jag pratar om.
Vi hade inte ens tanken att vi skulle bli tillsammans eller liknande det menar jag absolut inte.
För det var samma tanke från båda sidorna! Utan vi träffades då o då och han gav mig ett leende på läpparna , fick mig att le stort!
Saker har hänt och han finns inte kvar på samma sätt som förr.
Jag saknar det!
Men alla hittar vi nya vägar i livet.
Jag själv håller mig till mina bekantskaper jag har nu så slipper man sakna dom nya sen...
Jag har några nya som jag behåller nu iaf..
M är rolig o snacka med...
 sen har vi S... men det får räcka med dom..
S är lika flum som  mig o får mig att asgarva sjukt mycket vissa ggr.. o jag får honom att skratta...
vi båda är lika stora nötskal.
Och M likaså. Men vi snackar mer om livet osv.!
Lite utomstående att prata med är sjukt skönt det med !

Nej om jag avrundar nu och fortsätter försöka bygga min framtid så gott som möjligt då!


Goodbye and hejdå!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar