tisdag 15 mars 2011

Stanna upp.
Se dig själv i spegeln.
Ser du vad du själv vill se?
Eller vad alla andra förväntar SIg att se?
Är du dig själv fullt ut?
Eller är du som andra förväntar sig att se dig som?
Många går efter att försöka vara någon man egentligen inte är..
Men vi lever också i ett väldigt fördomsfullt land!


Om jag ser till mig själv: ja jag är mig själv, oftast iaf MEN kan inte rå för att må dåligt vissa ggr.. Då man ska SE ut på ett speciellt sätt.. Tycker inte jag uppfyller folks krav på den punkten .. Jag försöker vara nöjd varje dag.. Men det Vet alla att det går inte..
Utseendet spelar stor roll.. Det bara är så
Men min personlighet ska aldrig någon få ändra på.. Jag är den jag är och min personlighet blommar som bäst just nu, det ska ingen få ta ifrån mig..

Snälla ni alla i världen.. Tänk på dig själv, låt ingen få förstöra ditt mående . Människan är unik och den som inte fattar det kan dra någonstans!

2 kommentarer:

  1. Morning Miss Personality!!!!

    Du har så rätt.....IGEN! *ler*

    "Don't conform...Be yourself...People love the Original!!

    Puss älskade sis!!!!
    <3<3<3 // Lallis

    SvaraRadera