måndag 7 mars 2011

Tjofräs...

Nu har man flytt stan ett ´tag o ja kan säga att jag ó barnen njuter för fulla muggar,... !

Alltså snäs i ett nötskal alltså...
fick veta nu att ja o sandra tydligen skulle ha haft trekant på¨nyår? fan va trevligt!
Sandra var de skönt? en annan minns inte eftersom de ALDRIG hänt... herregud haha
aja dessa "människor" kan man bara skratta åt alltså... vi sov ju inte ens ihop på nyår såatte... ;)


Nej men annars då?
Individen i mig vandrar på i livet... jag har slutit in mig i min vackra bubbla.. får se när ja bestämmer mig att kliva ur...


vissa människor var inte heller som jag förväntat mig... var tog ärligheten vägen?

Aja jag vet att jag är ärlig ända in i benmärgen egentligen det som spelar roll....


helgen som var så hade jag o aimee stoooor kvalitetstid ... hela helgen ägnade vi åt varann... <3 myyys.. jag e toknöjd iaf! mycket skratt hihihi....

åh sen så fikade jag med lallis idag <3 hon bjussa semla o kaffe :) myyys... <3 tack för de! alltför länge sen... har även hunnit träffa lellen min en snabb sväng idag innan ja åkte :)


ja...
nä... om jag skriver allt ja känner o tycker om vissa här idag lär de bli ah... snack o´snick... im quiet! for now iaf....
gå med gud! en annan har kontrakt med djävulen nuförtiden såatte!


Goodbye and hejdå!

2 kommentarer:

  1. Passa nu på att "glömma" Stränkan för ett tag och ha det lugnt några dagar!!
    Kommer hinna sakna dig!! Och dina VUXNA barn!!!

    Min tand e lös...den e jättelös.....Säg åt han att han ska vrida ur den!!! Som du jämt gjorde...!! =)

    Sköt om er nu!!!

    KRAM <3<3<3 // Lallis

    SvaraRadera
  2. <3<3<3<3<3 noooo mina barn e smååå ;)
    japp ska ladda batterierna tokmy´cket nu.. :/


    ajlavjoo

    SvaraRadera