söndag 20 mars 2011



Fy så sjukt trött jag är. Har knappt någon röst kvar.
Haft lätt till skratt hela dagen iaf. folk har ringt och jag har bara garvat.

Men sen så har man som vanligt funderat. Tänkt.
Det är som det ska vara alltså.

Lilla Lovisa kom hem magsjuk idag.. stackaren . Snuttegumman, vi hr kramats i soffan sen bad dom om att få lägga sig strax efter 18 slaget. ok säger jag då såklart. Bäddat in dom hos mig i vardagsrummet så jag har koll på dom inatt. Då kan jag slappna av lättare.

Jag vill ha dom nära mig hela tiden så en 1:a hade lätt funkat. -Egentligen-
Men nu ska man ju tänka realistiskt. haha

-Nä-
Nu ska jag dra täcket över huvvet. Min stackars röst..

-Natti-
Goobye and hejdå.










"Adprehendite tibi cum tempore dilectum tuum ..."




2 kommentarer:

  1. God morgon!

    Du, nog för att jag läst latin, men det var ju några år sedan! Vad betyder meningen som du skrivit?
    Men stackars Sisa.....magsjuka, inte roligt!
    Vårda din stackars hals nu, sis!!
    LOVE U ALL <3

    // Lallis

    SvaraRadera
  2. hmm ja de betyder ungefär : ta hand om din älskade du har ruuntom dig...

    ca så :)
    ja du inte fan e hon seg eller ngt :/ sck. men de e reglerna så de e bara o gilla lgt--

    <3<3

    SvaraRadera