tisdag 15 mars 2011

Hittade precis en kommentar jag missat..
Den åkte rakt in i hjärtat mitt.. Så fint skrivet!
Och jag förstår nog vem du är..

Rörd jag blir att jag kan vara stöd för andra runtom
Synd att man inte kan vara det lika mycket längre..
Ta hand om dig iaf.. :(

Ikväll sjunker verkligheten in i själen
Min allt känns oklart o ovisst..
Tycker det är jävligt trist
När ska en annan känna av lyckan?
Jag ska väl inte behöva finna en man?
För att känna mig lycklig känna mig fri
MÅste jag låta det negativa segla förbi
Försöka få ett slut på det negativa omkring, och det är akut
Annars åker jag in i väggen snart
Och det med allt för snabb fart
Orkar inte vara stark något mer.. Bara det negativa jag ser
Behöver en viss att prata med just nu ikväll
Men nej får ta ensamheten med en käftsmäll
Jag vill höja upp folk i livet lära dom att inte ta allt för givet
En annan har lyckats dra ner sig ganska hårtOch gjort att livet känns sjukt svårt
Gör inte samma misstag som mig.. Utan lär hur det känns att själv känna DIG som bäst som nu här idag.. Bli inte som jag
En dag i taget en näve åt gången
Då kommer du höra den ljuva sången

1 kommentar: