lördag 12 mars 2011

Jaha... nu sitter ´man i min berömt sköna jäkla soffa.
Kaffet bubblar i köket o barnen käkar sin frulle 1-2 timmar haha..

Barnprogram på (just nu katten gustaf) det e fan godkänt iaf.. o solen skiner toook mycket.. iloveit..

Senare blir det barnkalas hos deras kompis Michelle... mys!
kaffekaffekaffekaffe&kaka&kaffekaffekaffekaffe.. -KAFFE!!-
Skulle någon nånsin ta mitt kaffe ifrån mig..
Då har dom satt sin sista potatis.. Det skulle komma rök ur näsborrarna jag skulle fäktas som en tupp grymta som en katt o rivas som karateninjan.

MEN det vet dom flesta o gillar läget o ger mig kaffe :D

(aldrig påstått att jag är normal -ÅTER IGEN-)


Hmmm kaffet e klart i köket... går nog dit och hämtar det :D


såatte

goodbye and hejdå!

1 kommentar:

  1. Du skulle fasiken utbilda dig till en barrista, tror jag att de kallar sig!! Det är experter på kaffe, alla olika sätt att dricka kaffe, olika sorter, espresso, latte osv osv.

    De kan allt från det att bönan växer på sin buske till dess olika rostningar och , ja, allt!!! Det FINNS faktiskt såna utbildningar sis!!! Tänk på saken.....

    Bamsekram <3<3<3

    Lallis

    SvaraRadera