tisdag 29 mars 2011



ja usch vad man är dålig på att uppdatera.. men det är ju oxå för att jag inte har någon data närvarande... o det suger att uppdatera på telefon.. ;)

Nu har jag finaste Aimeé uppe hon höll nig sällsis när jag hämtade änglarna <3

Nu sitter jag som ett kolli vid hennes data o Lovisa kliar skönt på ryggen o huvudet.. hihi såå skönt ;)

Idag blir det pannkakakakaka mumsis fillibabba.. kidsen loves it ;)



Så Putte o Aimeé ska äta här också.. älskar att ha matgäster här :) o Putte´har speciellt en egen plats vid bordet oxå har barnen sagt :P haha.. (hur ska man tolka det då?) :P


Jag mår fortfarande dåligt... sov hela förmiddagen.. orkade fan inte hålla upp ögonen.. ackackack o igår så kunde jag har däckat redan efter att jag lagt barnen vid 7 haha.. illa...
jag höll mig dock vaken till BB ^^ det kan man inte missa ju ;) Men sen somnade jag ovaggat kan jag säga.. jag vill bli bra nu så man orkar saker.... har knappt underhållt hemmet mitt på fan snart 2 veckor... ;/ ganska mycket att ta igen kan jag säga.,. men barnen var ju sjuka hela förra veckan med magsjuka o sen var det min tur i helgen.. o det sitter ännu kvar lite grann.. helt utmattad e man alltså.. men nu har jag iaf kunnat få i mig o äta.. får se om det stannar kvar i kroppen eller inte.. det märks ;)



På fredag ska jag äntligen få vara med min Sofia .. alltför länge sen... :( ... <3<3<3<3 i miss min Gumma .. sen vad vi hittar på e ännu ovisst! men det blir bergis något roligt ;) som vanligt ... hihi...

Aimee o jag lär ju hitta på något skojj oxå ^^ ;) blir väl arr sitta i köket o snacka maaaaaassa skit o bara flumma,... det är vad vi är bäst på :P



Iloveit


Nu ska jag vara social med Memé o kanske styra den där jävla smeten till pannkakorna haha


Goodbye and hejdå!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar