torsdag 24 mars 2011

Musiken strömmar genom högtalarna.. passsar på o lyssna en massa nu för sen ska ica ha tillbaka in dator. :(

Jag vaknade av en Elias som kliade mamma sin på ryggen ...oh älskar att blli kliad ^^ hehe.. han kliade bra länge oxå! sen hade han gjort världens sötaste teckning ;) haha
O sen så bad dom mig komma ut i köket. Då hade dom skrivit mitt namn på en lapp o fixat ordning tallrik ;) sötnosar. dom vet att mamma äter youghurt om hon käkar frulle :P
Ja nu har man kaffet i högsta hugg o njuter av solen från inomhus..
Lilleman kräktes igår kväll igen. därav varför dom är hemma. Stackarna vad dom missar mycket.

MEN det får dom ta igen ... :)

Sen till en annan tråkig sak.
Osämja återigen med en familjemedlem. Borttagen från FB o allt.. :/
Jag uttryckte mig för första gången.Men det var också för att jag gör allt i min makt för alla o visa att jag finns för dom , sen fick man höra något annat. Sånt gör mig ledsen. Räcker det inte med kompisars påhopp att man knappt hör av sig?
När man precis har genomgått separation o försöker finna sig själv och nästan inte hör av sig till någon för att man helt enkelt inte pallar. Då tycker jag att alla ska finnas kvar oavsett o veta att jag finns ändå! äkta vänner är det..
O som sagt jag har barn hela dagarna. dessutom sjuka dessa veckor . Har inte tiden att ta mig nånstans då körkortet inte finns i mina händer. Elias går 15 timmar i veckan å dagis eftersom jag inte ha rngn sysselsättning ännu. Då på den tiden hinner man knappt ner till stan. Man måste styra hemmet o städa o göra alla måsten. Sen är man fast. hämtar barnen o är med dom. ger dom mellis . sen är klockan liksom 16.00 på dagen. då ska man planera middag o sen börja med den 30 min senare, var finns tiden då?
Jag tänker fortsätta fokusera på mina barn. Dom som inte gillar det får väl vara sura.

Sen på mina barnlediga helger. Ah då svänger jag runt o försöker verkligen vara med dom alla runtom mig. önskar man kunde dela på sig i 1544 bitar. Men det vet vi alla är helt omöjligt.

aja its out of my hands. Jag är jag o kanske är dålig att höra av mig. MEN ni kan ju faktiskt komma HIT ni som kan . varför inte?
O det är väl därför jag o sandra är mycket. hon får mig att skratta omå bra. vi hjälper varandra i dessa hårda tider. hon kommer till mig o stannar kvar. vilket ger mig motivtion att orka le o bara vara. Hon är den just nu som jag pratar mycket om men det betyder ju inte att jag glömt resten?

Nu avslutar jag för jag känner att dettablir mera fel om jag skriver, så svårt att uttrycka mig just nu för mycket ljud runt mig (Lovisas data, spotify , TV, Elias o Lovisa sjunger)


Over&Out

1 kommentar:

  1. Jag vill att du går in på din "riktiga" hotmail, om du inte redan gjort det och läser lite där. Jag minns inte precis vad jag skrev men elakt tror jag inte det var....Och jag älskar faktiskt dig och dina barn!

    Det alla ni som kommenterade igår, ni hade ju för fan missuppfattat alltihop!

    Men men....Ingen av er verkar lita på mig och än den ene än den andre säger : - Jag är den som hälsat på mest!!! Hört av mig mest, när det inte stämmer!! (Läs Lellen!)

    Och jag har inte blockat er på Fb, utan bara tagit bort er ett tag så att vi inte ska slita på varann så mycket...jag vet att du har småbarn som du måste ta hand om, och jag har SÅ mycket respekt för dig som mor åt dom, så det anar du inte!!!

    Men, ingen vill ju släppa in mig i familjen igen efter dessa 17 år, jag är vilsen, har förlorat hela min familj!

    Det var bara det!
    Kram

    SvaraRadera