måndag 21 mars 2011

Jag sitter o njuter av mitt morgonkaffe... så kommer kidsen o ja tittar på dom.. då har Lovisa tagit på Elias klänning`? till hennes försvar säger hon : ha måste vara en tjej, vi ska städa.

?!?! haha ehm.....va? snacka skev syn lillbruden har ;)
Nä men de var inte så hon mena iofs. men ja tycker de var lite smått halvroligt. -japp-

annars.
ah dom måste ju stanna hemma pga lovisas lilla lösmage igår 1 gång. (48 timmars regeln)

Tycker det är sy nd dock. lovisa har redan missat så  mycket. O Elias har ju bara 3 dagars dagis ena veckan och 2 dagars andra veckan . inte mycket att hänga i gran .
Jag måste fan ut o göra ngt . åtminstonde praktik. då får man ju lite erfarenhet iaf., o söka skola till hösten blir det nog om jag inte får något jobb.

(Inom dessa fyra väggar blir jag tokig)

Jag som vill arbeta, jag som vill göra något. varför får man inte chansen?

Aja blir bra tillslut.
Nu har jag inte tiden längre och sitta här.



(vill bara förklara mig också, jag är inte på FB hela tiden . utan inloggad genom min telefon o då står det ONLINE dygnet runt. MEN ja sitter inte där hela tiden )

Så nu vet NI!

Goodbye and hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar