tisdag 8 mars 2011

Näe...
Deppresion e fan ingen rolig sak.. hoppas de vänder snart :)

Internationella kvinnodagen & Fettisdagen.. som  S sa till mig så passar det.. för vi kvinnor e gottegrisar... haha han e ju för rolig ;) tsss... men FAN vad han hade rätt ;)

Solen skiner och vi ska bege oss ut sen.. jag ska köpa semla till kidsen.. det är dom värda mina änglar.
Semstern njuuuter jag av iaf...  känns skönt o få komma ifrån ett tag o andas i min förbannade bubbla ja tjötar om! But iloveit.,... hoppar upp på molnet mitt o beskådar omgivningen!


Grattis alla underbara kvinnor i världen iaf!
O happy fettodag!

Goodbye and hejdå!




1 kommentar:

  1. Jag är på väg för att äta just en semla hos hyresgästföreningen här i huset bredvid, ett fetto som mig...men kanske inte så länge till??!! Who knows?!

    Njut av semestern och pussa gulliga barn!!

    KRAM <3 // Lallis

    SvaraRadera