torsdag 17 mars 2011

Hur står det till?
Vad är det jag vill!?
Du gav dom rätta förslagen från dig
Kändes som du på riktigt kände mig.
Stöd från varandra var riktigt skönt att ha
Men så fick det inte längre va
Vi går vidare med våra liv men inte sida vid sida
Vill inte se andra lida
Stödet vill jag egentligen ha kvar
Då det vissa dagar känns som jag ingen har

Men på stadiga ben får vi visa vad vi går för
Se till att människor omkring oss hör
Visa oss starka inte svaga
Men jag tycker ändå man kan få klaga
Men nu är det som det är
Nu fick det bli såhär
Livets gång livets gåta
Får vi se hur våran framtid får låta!

Tror den blir bra tillslut se bara till att. Sticka ut ..


Ja detta är tankar man ibland har.. Men så är det lätt att man tänker när man inte längre DET stödet har..


Idag är man tankspridd igen! Men det blir nog bra <3

3 kommentarer:

  1. Allt kommer bli bra..glöm inte att du befinner dig på världens största nöjesfält...hoppa av bergodalbanan nu så ställer vi oss tsm i kön till uppskjutet...det är en resa vi båda skulle behöva...fritt fall har vi åkt föör många gånger så den ger vi blanka fan i. Trist att du inte har det stödet kvar du syftar på men du har ju ALLTID mig din kloka storasyster ;) kramen ♥

    SvaraRadera
  2. Ja tacka gudarna för det!!! ;)

    Jag älskar du! <3<3<3
    nu åker vi uppskjutet!

    SvaraRadera
  3. och mig glöm inte de =)

    SvaraRadera