fredag 4 mars 2011



NU har jag en data framför mig... sjukt skönt.. Angie e snäll hon.. ;)

Hmmm jaha ja nu e det helg...
Undrar vad som kommer att hända då...
Jag tror att de kommer ske saker.,.. bara inget speciellt planerat.. 

Jo lite saker har man för sig såatte.... 

Men sen då... e hos finaste Angie o hennes fina barn....  dock jobbiga karl som kom hem nyss hahahaha... ;)
Im living the dreeeeam... allt e guld o gröna skogar... livet leker med en..
eller.. ah.. fyfan... de har vart en intensiv vecka detta... allt sedan förra lördagen... mycket som åker utför,...
ska passa på o ladda batterierna i helgen ... hoppas man återhämtar sig lite.. :)


Aha nu har ja kommit av mig på allt ja skulle skriva för att jag blivit så störd när ja skulle blogga haha... MEN glad påsk iaf då! 
¨'
Trevlig helg... 
En fin bild på deras vackra barn passar såklart in här idag oxå.. så varsågod... <3


Finaste Noel <3

Finaste Milton <3


Goodbye and hejdå!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar