söndag 20 mars 2011



Nu börjar helgen lida mot sitt slut.
O inte behövde man besöka någon akut!

Fan vad nice man har haft! Erika är ännu kvar här. o pratar hål i huvve på mig ;) hahaha


Männisan fick stå ut med mina snack 0m individer osv! Mobilen gick varm. Tur den dog sen på natten! <3

Men nu är man harmonisk. Känner lugnet. ska bli sjukt skönt att få hem mina änglar. saknat dom små  terroristerna lite extra nu ;)
I fredags så var jag hemma hos mor på mat.

Hon öppnade sina armar o pussade på mig och sa :välkommen hem!
Det kändes faktiskt .. ah skönt.. en lättnad att vi kan snacka nu igen!
Som folk säger så ska man hålla sig med sin mamma. man har bara en riktig. Och det är sant också!
Fan man känner inte samma för pappa? inte lika stort behov av honom? Det är fan illa... men det är väl för att han inte vart med hela livet på samma sätt som  mor. henne har vi trotsallt bott med hela livet. -såatte-


Nä nu ska jag vara social !


Goodbye and hejdå

1 kommentar:

  1. Kikar förbi och säger hej: HEJ!

    Tassar vidare.....

    <3<3<3 // Lallis

    SvaraRadera