torsdag 31 mars 2011



Ja.
Nu är det torsdag, och Sandra gumman ska åka hemåt. <3
Hoppas allt går som det ska. Jag ska tänka på dig vartenda minut sen när du åkt.

Sen så pratade jag med en annan vän... 
Fick ett chockerande svar.
Att allt kan ta slut mellan två fina när man minst anar det.
Du vet att jag finns för dig så fort du behöver!
Älskar dig! <3<3<3


Imorgon går barnen till sin far. Och jag ska verkligen ta det så jävla soft som möjligt.. 
Det har vart sjukt jobbiga veckor bakom en. Sjuka barn osv... en annan blev sjuk på det också. Inte förrns
idag så är man ändå "pigg" 
Men så är det... man är sjuk vissa ggr! skönt att det är över nudå *peppar peppar*...

Jaha. 
Ska få träffa finaste Sofia idag också. Allt för länge sen nu min gumma <3 fina fina du...


"Du ska ta vara på det du har
du ska uppskatta det du har
för du vet aldrig när det är  över
när det är borta"

Älskar er mina fina runt mig. <3

En ros till er alla!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar