måndag 23 maj 2011

The way it goes right now...
i think i like it ;)

Annars så sitter man o käkar någon äckligt persikokräm här för smöret e typ slut. tror j hellre skippar frullen då haha. smakar ju förfan barnmat. 
Barnen leker o sandra tvättar sig haha.


Livets gåta livets ord, 
Hur ska dom låta, på denna stora jord
många olika språk som flödar genom kulturerna 
och som vi sen får uppleva,
jag skulle vilja fara utomlands inom sinom tid fan vad jag snackar sånt. 
sen vill jag vinna massa pengar... köpa hus... skaffa körkort... skaffa massa saker.. skaffa massa leksaker o kläder... fyfan nu drömmer man mer än man nånsin kommer att få .. men vafan .. bjussa på den ..

jag drömmer medans andra skapar krig i världen.. någon måste ju få vara positiv i denna värld liksom...
varför ska man gräva ner sig bara för att man kanske inte har allt man önskar sig ... tycker kärleken gör ganska mycket i ens liv.. den som lever utan kärlek den är olycklig även om den kanske är snorrik o har allt den velat ha ... men då är den inte lyklig ända ut för kärleken gör sjukt mycket för människans välmående. o jag älskar verkligen kärleken jag har försvinn aldrig .. jag mår bra nu ju...


<3


goodbye and hejdå!


3 kommentarer:

  1. leksaker till vem??? ;)

    kärlek gör massor....

    kram <3

    SvaraRadera
  2. Fina positiva ord. Jag gillar dem!

    SvaraRadera
  3. haha anonym : jadu de får du gissa sj ;)

    sergi: ja.. vill inte vara negativ mera. då mår man bara dåligt o står still på kanten till stupet resten av livet-. o så vill vi inte ha de :)

    SvaraRadera