torsdag 19 maj 2011

Nu har man vart ute med kidsen o lajjat... käkat lunch..
nu sitter jag o Lovisa o ritar lite o Elias leker fint inne på rummet.
Jag väntar på att finaste Sandra ska höra av sig så man vet att hon fått komma hem osv hel..
hon var lite kluven men allt hade gått fint ändå.. min lilla gumma... <3 
i love her... herregud.. finare sandra H får man söka efter. 

Vi har kommit fram till att vi egentligen är sjukt lika på dom flesta plan asså. 
haha vi fyller i varandras meningar o kompletterar våra åsikter o tankar fint så allt funkar någorlunda enklare. 
behöver hon råd finns jag behöver hon råd så finns jag. 

sjukt skönt med att ha såna vänner asså, :)

I veckan hoppas jag på att få träffa min Sofia.. saknar sönder mig efter min  gumma! Hon fattas mig! <3 

Vi har alltför sällan setts i det gör ontt i mitt hjärta att det inte alltid är som förr.. vi sågs konstant då..
men sen kom barn in i bilden...
sen kom karlarna in i bilden...
sen kom jobb osv osv osv in i bilden..
nya vänner osv.. 

ja då blir det att man kanske inte ses hela tiden men en sak vet jag att vi för alltid kommer ha varandra även om vi kanske inte ses på ett tag,
vi kan stanna i en mening ena dagaen o senare när vi väl pratar igen så kan vi fånga upp där vi slutatde sist . såna vänner unnar jag alla verkligen för det är så skönt att ha såna vänner. det är jag iallafall välsignad med. 

och sen undebara familjen min. vad skulle jag göa utan dom vid mi sida? herregud vill inte ens tänka tanken..

det är mina nära o kära som gör att jag inte får ångest att jag satt mina barn till världen för ,människorna jag har omkring mig nu kommer göra mina barn starka o envisa o stolta över sig själva. snälla fina alla ni försvinn aldrig från mig! jag älskar verkligen er!


Goodbye and hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar