onsdag 18 maj 2011

Här sitter jag med datan o filosoferar 
Mycket tankar i min hjärna. 
Men då är allt som vanligt.. haha
Ack hade inte ens behövt skriva den meningen egentligen men nu gjorde ja det ändå..
'-som vanligt´- igen haha...


nä ikväll försöker jag finna harmonin,. 
men sen så har jag skrattat bara åt beteenden åt höger o vänster .

Toonight is the night i smile. 
Fastän man kanske inte har så mycket att skratta åt. men det gör jag ändå. haha
sådetså,
men så kommer det alltid att vara ,... hur mycket misär ja än har runt mig så kommer jag alltid flumma dansa flumma vidare, 
mitt liv stannar inte pga ett hinder... visst jag kanske är lite depp nu, MEN det ska inte få dra ner mig alls...


sen så skulle jag har jobbat imorrn men så blev det icket då jag spytt idag o mått piss.... jag har sprängande huvudvärk o skit. det suger. men det är nog bättre imorgon., får hoppas på det iallafall. 


-OCH DU DÅ- ?
Why are u quiet. 

speak out for fuck sake fuckface. 


goodbye and hejdå <3


3 kommentarer:

  1. Jag är alltid där för att höra hur det går.
    Jag vill bara veta att jag får.
    Du vet varför det känns bra,
    Allt det jag skulle vilja ha.
    Du om någon förstår mig så väldigt bra.
    En vän som dig skulle man ha.
    Livet verkar vara lite väl krokigt och svårt ibland
    och jag verkar ännu inte ha rott detta i hamn.
    Vet inte hur det ska gå
    eller hur jag ska orka fortsätta att bara stå.
    Stå och se på när allt bara försvinner bort
    När allt verkar som verkar vara av en annan sort
    Lite för bra för att vara sant trodde jag redan då
    Att det verkar omöjligt att få.
    Lever ett liv i längtan utan tröst
    Jag verkar vara den enda som känner elden i mitt bröst
    En eld som brinner ensamt i den kolsvarta natten
    En otröstlig kamp i de mörkaste vatten.

    SvaraRadera
  2. Vännen min.. Jag finns för dig i tankarna. saknar våra samtal!
    Fann en vän i dig som förstod mig! Vi tänker likadant o för det mesta känner likadant på så sätt är vi sjukt bra stöd för varandra. allting kommer lösas å bli bättre igen.. Vi får hoppas ..
    Jag tror jag vet vem du är.. Tänker på dig ganska ofta å våra samtal! Saknar dom!!

    Ta hand om dig, så gott de går iaf vännen min (i tankarna och minnena) <3

    SvaraRadera
  3. You got it right! ;)
    Tack

    SvaraRadera