onsdag 25 maj 2011

Detta har vart en lång natt... :(
Jag har sovit 10 min sammanlagt... tack finaste Aimee att du orkade med mig inatt när jag inte kom in...
nu sitter ja o e sjukt död o saker bland mig bara går sönder o sönder.. får ja inte ha ngt helt kvar? nä verkar inte som de..


iallafall.... fick höra en massa saker inatt som inte var roliga alls.. som jag sen satte en gräns för... o därav de stora bråket... jag vet inte vem jag kan lita på längre..
det verkar vara Game Over på denna fronten.. såatte.. ah

jävligt synd.. känns i mig.. men de e bara att stoppa på leendet för Elias e hemma från dagis idag ...


goodbye and hejdå!

2 kommentarer:

  1. Älskar dig sis <3 <3 //Lellen

    SvaraRadera
  2. Men då?!

    Älskar dig, det vet du!! Kraaaaaam <3<3<3

    // Lallis

    SvaraRadera