fredag 27 maj 2011

Denna helg så ska barnen vara med faster hela helgen ... fick veta det igår på sms.. :) 
Alex ska in till sjukhuset o ta ut sin bejbis :) gud såå sött.. barnen e skitglada att dom ska vara med systern hans i helgen dom älskar henne o sina kusiner.. så går ingen nöd på dom.. då har lovisas tjat lönat sig ;) haha hon e som ett barn på julafton.. känns skönt för då kan an lämna dom utan ångest eller liknande.. :)

Nu sitter ja o pular runt på telefonen försöker få hjälp med en sak... emma har tryckt på ngt som gör att ja har en ikon i hörnet... den gör ingenting men e störande iaf!! haha
sen så snackar man lite med annat folk som får en att må bra i misären jag känner att jag lever i just nu...

skit skit skit o massa skit.... men men den får mig att le för stunden iaf... bättre än inget leende! :)

denna helgen har vi många planer.. får se vilka som blir till verklighet dock. SKA iaf träffa finaste mamma .. har inte gjort de på för länge nu.. sen svänga förbi lellen o hämta upp sakerna :) o kanske sno en kram även idag :) hon kom upp igår på kaffe :D snopen jag blev o GLAD !! <3 fick en tröja av henne.. så jävla snällt att hon tänkte på mig på den fronten :) tack syrran <3

Nu ska jag gnugga geniknölarna åh styra klart ! (as usual!)

Goodbye and hejdå!


Put on the happy face...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar