tisdag 31 maj 2011

Ligger å skriver på telefon då datan följde med Sandra hem.. Sover ensam nu som var ett tag sen! Känns sjukt ovant haha men ja klarar mig iaf ;D
Roar mig med musik å dylikt såhär mitt i nassa.. Ska till i sova strax.. Tar fram listan "lugnt" på spotify :)
Jag känner ett lugn i kropp o själ ikväll... Har fått höra många fina saker idag.. Ah å sen EN grej hade jag gärna skippat.. Måste bara komma på hur jag ska tackla detta bara men men.. Ah var sommarfest på dagis idag iaf å finaste Putte följde med :)) fy så mysigt!! <3 han verkade inte lida heller.. Älskar verkligen bruschan!! Å såklart resterande syskon ;D!! Lallis är sjukt snäll som ställer upp å hjälper med barnen på torsdag! :)) jaha nä.. Stänga ner hjärnverksamheten o kanske få drömma ngt fint ;) Goodnight and hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar