måndag 2 maj 2011

Massor tillbaka ;) 

Idag var första arbetsdagen o den kändes absolut helt OK. :)
Jag vet att jag kommer trivas där nu man kom in i det mesta på direkten. Kassan var no problemo eftersom jag har setat i kassa förr... det var väl återköp o såna saker som var annorlunda men det vet jag att jag lär mig alldeles strax.
Karlssons var så mycket rörigare o skit så detta var bättre :)!


Annars, hur mår Emma egentligen?
Ja , det är mycket känslor som flyger runt en.
Svek, men samtidigt uppmärksamhet från ett håll... gillas...
Återfunna vänner som jag saknat! Men inte kunnat vara vän med eftersom den/dom har valt annan sida... å då har jag valt. Men nu behöver inte jag det och det känns awesome! 

Jag funderar mycket just nu över allt omkring osv... hur kommer detta år att sluta? Måtte det inte sluta som det förra iaf... o jag hoppas på att nästa vår blir bättre också. haft sjukt mycket motgångar med mig u slutet på förra året o i början av detta år. Men nu känns det som att man sakta men säkert går mot ljusare tider! skönt det.. visst sveken kommer sitta kvar länge ... men inget som känns längre... ;) historia sen ett tag nu! ;) 
Nu ser jag bara alla möjligheter o alla "fina" i mitt liv. Det känns fullbordat nu. Är iallafall påväg. Skönt skönt skönt. :D


På tal om annat så kommer ju Patrick upp från Helsingborg snart o ska träffa alla oss virrpannor! ska bli sjukt roligt faktiskt! Vi kommer BRA överens... (Men vem gör inte det med mig?) Hahahaha... nä skämt åsido.. iaf ngt jag ser fram emot...


Jaha. 
Nu kanske man skall diska efter middagen barnen har lagt sig nu iaf för tidiga mornar framför en nu i sommar :) o dom var bra trötta oxå såatte... ligger o nynnar lite för sig själva i ca 1 timme sen är dom nöjda o somnar in så fint. Då slår Emma på musiken i högtalarna o bara njuter en stund. Sen går telefonen varm ;) men vem lider av det liksom? haha... nä. 

Sjukt bra helg återigen!
O sjukt bra dag!


Goodbye and hejdå!

2 kommentarer:

  1. härligt at höra att det går bra
    klart känslorna flyger efter allt som hänt det senaste halvåret men nu verkar allt flyta på och det har du förkännat..bara blicka framåt nu och vara positiv, tror det kommer gå bra för dig på alla fronter ;D
    så använd ditt trollspö nu så blir allt bra...

    en av de fina (?) <3

    SvaraRadera
  2. självklart du ÄR !! <3<3<3

    SvaraRadera