torsdag 5 maj 2011

Jaha nu har man setat som ett stolpskott framför denna skärmen sen 19.00 o kollat bilder o bara snackat skit med Aimee o (M) o (A) på chatten. 
Glor lite smått på BB.. men annars inget alls. 
*gäsp* har lite ont i skallen har haft det hela dagen alltså.. skumt måste vara vädret..
vi var ute efter skola o dagis sen var de bara in 18 å få barnen i säng. sen har ja setat som ett träsktroll o vart i koma tror ja haha..
aja. 

kanske ska lägga sig här blir man ju inge klokare direkt :)

Jocke min vän är bra vis man,. han skickar många kloka sms o jag känner igen mig i det han skriver.
Jag har iallafall lagt allt bakom mig och ska bara blicka framåt nu.
Är sjukt nöjd med alla fina vänner som funnits där OCH finns  ännu det har hjälpt mig när jag har kännt mig låg :)

Men har vart glad bra länge nu och det blir bara bättre när man får respons på att man faktiskt är bra som människa <3<3 

Älskar er alla fina!



(fick dock höra en mindre trevlig sak för ett tag sen... hoppas verkligen det inte är sant


"BLICKA FRAMÅT NUDÅ FÖRFAN"..


ok så nu e det släppt :))
ingen ide o haka upp sig på små eller stora saker past is past.. look in the future instead..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar