torsdag 5 maj 2011

Sambolivet är verkligen inte skapt för människan. 
Bättre att bo ifrån varandra så man kan uppskatta varandra när man väl ses :)
Ha sitt egna krypin o slippa störa sig på att den andra inte städar osv.
Man kan ju fortfarande sova ihop sjukt mycket...
MEN så finns det ju människor som verkligen inte kan bo själva

o dessutom INTE kan vara singlar utan tar första bästa o verkligen tror att dom där känslorna finns...
(lätt att falla för första uppmärksamheten man får)
Lova jag vet.... been there done that... TYVÄR:! MEN jag insåg det ju verkligen innan det var försent...
Jag tycker det är sjukt skönt att bo själv.. bara jag o mina änglar under samma tak...
Komma hem från jobbet o bara vara VI! <3

Sen om jag skaffar snubbe kommer det verkligen vara mysigt det med MEN han får inte BO med mig hihi.. sorry ^^

Han bor på sitt håll o jag på mitt ;)
Men det tycker jag verkar vettigt eftersom jag själv vet hur jag funkar och HUR det kan sluta dessutom OM man flyttar ihop PANG PÅ liksom.... kan inte gå annat än åt fel håll...
se bara på mig o M... HUR länge var vi tillsammans egentligen innan vi flytta ihop? 
Knappt 1 månad.,... det bara blev att han bodde hos mig helt plötsligt... sjukt mysigt då..
Men VAR sitter jag nu?
Jo utan honom .. vilket jag valde själv..
MEN det är något med mig alltså... jag kan verkligen inte bo med någon och det har jag märkt nu ,....


många tankar runt mig nu!
-DU är iallafall speciell- 


Goodbye and hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar