torsdag 19 maj 2011

Idag mår jag bättre... men stannade hemma från jobbet idag med... 
känns ju sådär men mår man dåligt så gör man gynnar varken kunderna eller personalen om jag kommer o bär på en ev smitta....


imorgon skall jag göra något jag aldrig gjort förr!! det riktigt pirrar i mig av förväntan o hopp att det kommer bli klockrent ;D som jag väntat på denna dag.. äntligen här !! <3

ska bli sjukt roligt .. sjukt skoj!!!!


-Iiiiii.

som ett barn på julafton egentligen. obeskrivlig känsla. 
o sen att det förra proböemet jag haft har "löst" sig. 
typ.
eller nåt.
eller så är det bara så att jag skiter it haha
kan vara ... 
eller nja det är nog så! 
När emma fått nog blir det kalla handen och den är som dom flesta vet stenhård o obrytbar,
den funkar bäst för att få mig att må klockrent. 
får se om det håller i längden eller ej haha. bara tiden som får utvisa men än så länge har den ju funkar som smort så varför skulle det skita sig denna gången för?

Nej nu ska jag styra barnen så ska vi vandra ut i denna mysiga stad .. får se om jag hittar kaffe någonstans haha. 


goodbye and hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar