söndag 1 maj 2011

Jag känner vekligen för att skriva så mycket här... men jag kan verkligen inte göra det...

Men vissa saker njuter jag iallafall av att veta :)
Det får duga

Men finns så mycket jag bara vill skriiika ut här... men det går verkligen inte.....
It will always be a secret, promise!! 

Annars så är jag bra pirrig i magen... första jobbdagen imorgon och jag ser sjukt fram emot det :D
Ett jobb liksom... i feel good ^^
Tihiii där ute är ett BRA ställe att få jobba på har jag kommit fram till iallafall... hoppas verkligen dom blir nöjda med vad dom får :)
(L) har sagt att det är jättetrevliga peoples där så jag litar på henne! Hon kommer oxå jobba lite där i sommar så det är iaf 1 man känner ;) hehe

Jahapp... nu mår jag sjukt illa för jag fuskade faktiskt med lite choklad och det kan jag säga att det skulle jag inte ha gjort... fyfan... sockerchock  AB,... inte alls lika gott som förr... jag är mer sugen på frukt o keso o ägg o massa annat mums ;D
Jag kanske har "vuxnat upp" nu som Sandra min skulle sagt... haha
Ja henne har man snackat med ett aaaaaaaaantal ggr idag. Och lär bli fler ggr ;) haha
Så sjukt roligt vi har i telefon. Jag verkligen älskar min fru.. skulle aldrig byta bort... men nu ska jag nog ringa henne igen hon är en av dom 4 som vet allt... <3<3<3





Goodbye and hejdå!

3 kommentarer:

  1. De kommer älska dig gumman...och du kommer nog stortrivas det tror jag iaf :D
    tror även jag att det är ett bra ställe att jobba på...
    lycka till nu imorn det kommer gå hur bra som helst

    kram <3

    SvaraRadera
  2. En spark i baken inför jobbstarten får du här!!!
    *kick*
    Ja nog kommer du att trivas därute....det är nog väldigt varierande saker du får göra ändå!! ;)

    Härligt att läsa om din braiga helg...blir så glad när jag vet att du varit glad och lycklig!!
    Keep up the good work sis!!

    Love u <3<3<3 // Kram

    SvaraRadera