tisdag 10 maj 2011

Denna sommar som är påväg är alldeles underbar...
jag har såna spruddlande känslor i kroppen o kommer på mig själv att le väldigt mycket...
Men igår kväll kom det över mig..
tårarna rann ner för mina kinder obehindrat när jag & Sandra diskuterade en massa...
det kom över mig... jag är rädd... hur ska man känna hur ska man göra?
Hur ska man veta vad som är rätt o fel?
Jag har blivit bränd, lurad etc etc.
sätter jag en mur ivägen för mig själv? tillåter inga komma in eller att jag inte bryter igenom mina känslor själv genom denna mur... 

Tragiskt att man ska känna så när man är 25 år gammal. men det är så mycket som skett i mitt "korta" liv.. klart man är rädd.... 
vill egentligen inte vara rädd.. det suger..
kan inte någon annan ge mig svar på känslor eller agerande?
Mina tankar vill ha semester nu....


Goodbye and hejdå





2 kommentarer:

  1. förstår vad du menar, men man måste nog våga för annars blir det fel ändå...
    man måste liksom våga bli sårad, våga blotta sig...
    vet att det är svårt, jävligt svårt...
    axel och öron finns alltid här, det vet du, om du behöver...

    kram <3<3

    SvaraRadera