tisdag 3 maj 2011



Ännu en alldeles underbar dag.
Träffat lite päkons på vägen hem men annars alldeles utmärkt :D
Andra dagen gick kanon jag fick ansvara för kassan alldeles ensam o det är jag stolt över ;)
Dom tyckte jag lär mig fort o knappt behöver säga till vad som skall göras utan jag rullar på som på löpande band... absolut inget att klaga över ;)

Men nu tusan när man jobbar så hör alla av sig på telen ;)
Fast jag har ju en favvo som gärna får skicka närsom liksom ;) haha det gör inget!


Haha.
Nä ungarna blir alldeles förvånade av att jag skrattar så mycket,. men känner att detta verkligen är rätt tid att vara glad på ! ;D det verkar verkligen gå rätt till nu på alla håll o kanter .. då ska man passa på o le... får se när det slår tillbaka till det negativa igen? förmodligen snart men men ,. är iaf glad idag <3

Goodbye and hejdå!



2 kommentarer:

  1. klart du klarar dig du är ju skärpt, har en hjärna liksom...

    barna blir ju glada av att ha en glad mamma :)

    inga negativa tankar nu tänk positivt så fortsätter det positivt :)

    SvaraRadera
  2. Det är klart det går bra...Du har ju att brås på!!! Vill mena det!! he he :)
    Det är bra om du tar egna initiativ på jobbet då ser dom att du funkar att sätta på alla olika ställen i butiken!
    STOLT ÖVER DIG!!!!! <3<3<3

    With LOVE <3

    SvaraRadera