onsdag 25 maj 2011

Japps då ligger barnen i sängen för o sova såklart ah.. o jag har plankat mig här...
Mycket tankar som flyger runt i huvudet o jag är inte ens trött längre fastän ja in te sov inatt... så ja kommer nog vara uppe ett bra tag ikväll oxå.. men sandra ser lite sömnig ut nu i soffan ;) tihii ... hon myser med finaste Wille som sitter med sin kudde på skallen o har en bil i varje hand.. fifan så go william man har hos sig ;D

Annars så färgade jag håret nästan nyss o jag säger att jag blev nöjd även fast det kanske blev inslag av rött... det SKRIKER ju inte rött direkt.. :) aimee fick rycka in med dom sista slingorna när jag ledsnade haha

o sen så har man vart dum o lyssnat på deppmusik så man känner för att bara SKRIKA rakt ut... fan fan fan fan fan ....!!!



men men thats the way it goes.. man e ju nästan härdad av händelser nuförtiden... som jag påminner om gång på gång... 

Om man skulle ta o styra tankeverkstaden in till soffan o kanske stoppa något i magen? vet ej om det vore så mumsigt MEN äta bör man annars dör man...


goodbye and hejdå!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar