tisdag 31 maj 2011

Tillåt & tillåt inte!
Du vet själv var din gräns går.. Ska du låta någon annan bestämma den åt dig?! Nä för då bryts du ner som din egna boss du en gång varit du är någons annans individ helt plötsligt..


Och det är inte ok.. Visa dig stark så ger det dubbel glädje i slutändan.. Visa direkt vem DU är att du inte låter dig själv styras.. Viktig tanke åt alla.. Jag har alltid visat vem
Jag är även fast de kanske inte är SÅ mycke att hurra för men de jag har i mig själv de lilla jag har delar jag mer än gärna till någon en vacker dag.. Självkänslan måste bara få komma in sen är det bara att köra! Hoppas den kommer snart! Jag vill! Jag måste! Jag kan! :D



Ööö ok.. Släpper detta nu.. Blev lite skumt inlägg som omväxling haha


Ha de bäst

Goodbye and hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar