söndag 29 maj 2011

jahapp... swooosch... så var denna helgen slut om 10 minuter.
Men jag har haft en bra helg trotsallt... dock så hade ja gärna gjort vissa saker ogjorda.. MEN... ah..

Men i helhet har den vart fin <3

Har inte haft ork o skriva ngt heller.. men kommer in lite bilder senare ;) nu har man vart upptagen i telefonen men la på efter ett tag ... örat blev lite varmt haha. men älskar att prata med folk som KAN snacka osv.. du är fan en bra telekompis ;D kom hit så ska vi dricka kaffe! :P

Nu står sandralainen i luren istället haha vi ÄR sjukt sociala med varandra ... verkligen -INTE-
men vi är ju det annars så lite space måste man ju få ge o ta ;) ingen som lider.. hon måste få snacka med sin josse ett tag i luren som jag vet att hon saknar sjukt mycke.. när man ser hennes saknad efter vissa vill man bara trycka ihop landet så det inte är så långt ifrån alla man behöver.. för jag saknar ju sönder mig vissa gånger också. då önskar man att man kunde *tjoff ploff* så var allt bra alla nära osv osv... 

nu svamlar jag mest en massa strunt egentligen. orkar nog inte berätta ett skit om vad som hänt i helgen för det vet dom flesta som behöver. 
har vart med finaste aimee o sandra iaf,..
sen träffat andra rikspuckon på vägen. men de kan förbli osagt ;)

Nu kanske man ska ta o fundera över vad man ska göra för att få sin situation bättre än vad den är. så less på att dag ut o dag in att bo i dennalgh först o främst.. sen så vad man sysselsätter sig med.... måste fan skaffa hobby. om inte annat få igång min träning FOR REALskippa skräpmat o jävla red bull... orka rulla fram mera nu. NEJ. nu måste det få ett slut. ta ett stopp, alkohol ska jag ge fan i oxå, så trött på hur jag gör varje barnledig helg. nästan varje barnledig. jag har som plan att nästa barnlediga så ska jag be alla som vill att komma o ta med sig pyjamas o täcke så burrar vi in oss alla på golvet med massa mums fruktsallad läsk o kanske lite glass? o bara glo film o ha allmänt trevligt. det måste ju fixas. jag tänker inte göra något annat. jag vill göra de nästa barnlediga! eller så kanske man skall ta sitt pick o pack o dra upp till stockholm! får jag?

äsch nu slutar jag skriva palla,. 

goodbye and hejdå alla fina älsklingar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar