måndag 9 maj 2011



Jaha nu sitter man här o döar.. sjukt skönt ute så det blir att gå ut o steka i solen  en liten stund :)
fick låna en dator så passar på o skriva lite nu :)

som dom flesta vet så har ju min pajjat i skärmen... det e bara för putte o kirra det då :/
fyfan för min jäkla tur med alla prylar som pajjar o skit,... när ska man få turen och få behålla något helt liksom??

Aja iaf..
imorgon är det min första dag att jobba kväll vilket jag kommer göra sen 3 dagar i sträck.. o jag kan det tack vare min fina syster lallis som ställer upp å hämtar kidsen o nattar dem till mig <3
alexander kunde ju inte såklart.. :S...

typiskt .. skulle vara det att man mister sitt jobb för att man aldrig kan jobba kvällar eller ngt.... men jag kan iaf jobba varannan helg uUTAN problem ... för då är dom ju hos sin far men de skulle fan inte förvåna mig om det skulle dyka upp någon käpp i hjulet angående det oxå... no surprise.. allt går emot när man minst vill det...


men sen så har man iaf turen på en annan front...
:$
svårt o veta hur man kännér osv o hur man vill göra...  är man för snabb eller är det bara inbilldning?...
så svårt.. man vet ju att man har tagit föRhastade beslut flera ggr innan... just drf försöker jag att ha is i magen alltså.... men det ÄR ju lättare sagt än gjort liksom... ack o ve....


MEN...
jag mår bra idag o det skall inget få förstöra ;D

goodbye and hejdå!

2 kommentarer:

  1. <3<3<3

    Ett råd....fast jag inte vet vad det handlar om??
    Försök att INTE ta förhastade beslut!! Hellre tänka över saken en gång extra....Ja, det var dr Lallis goda råd i frågehörnan!!

    Bye <3<3<3

    SvaraRadera
  2. du har is i magen och tänker innan så det blir nog inga förhastade beslut...tänk även på att du ska leva livet och uppleva saker/känslor/människor... på alla sätt!!
    och du har dina vänner och familj där som stöttar dig...
    SLUTA INTE LEVA!!!

    kram <3

    SvaraRadera