lördag 14 maj 2011

Nu har man doppat sig för första gången detta år..
Men det var nog de enda doppet oxå..
nu kan folk inte klaga på att man inte badat detta år ;) hihi

hade görbra kväll igår med mina fina kompisar <3
nu sitter vi o spånar vid köksbordet o tvättar etc. för att sen hoppa på´t igen ;D
Nu är äntligen min sandra barnledig som mig så jävla mysigt! nu är alla mina brudar barnlediga samtidigt som mig :) sjukt bra ju!!


får se om man blir inringd dock o ska jobba ngt i helgen? just nu verkar det inte så men man vet ju aldrig klockan är ju bara barnet än så länge... så så såatte...


en annan sak då.. :

(DU) ... hur vet jag hur du funkar,,, det verkar liksom... nja jag vet inte.... kan inte riktigt sätta fingret på var jag har dig.. men jag vet iaf nu hur jag känner.... 
blir nog bra? (eller?).... endast tiden som får utvisa det...


nu kom jag av mig helt..
men ha en bra lördag även fast solen har valt att gömma siiiig..

goodbye and hejdå!

1 kommentar: