måndag 16 maj 2011

Ibland önskar jag verkligen att jag kunde läsa vartenda människas tankar.. funderingar eller åsikter...
Utan att fundera på varför den säger en sak o gör en annan ...
utan att den kanske gör en sak utan att förklara  varför eller bara tala klarspråk ...
kommer återigen tillbaka hela tiden i mina monologer att.... ärligheten.. framfusigheten... vafan use it... 
vad är problemet?
orka dansa efter nån annans pipa hela tiden.. o göra allt den gör t.ex...
står för vem du är så kommer du längre än dom flesta in i framtiden,..
om du stör dig på något SÄG DET... 
varför prata i gåtor? 
varför smyga med saker?
Varför vara tyst överhuvudtaget om du inte smyger med några åsikter eller liknande... 

det skapar ju bara osäkerhet i individen du har brevid dig,... 


och sen en annan sak ja återigen kommer tillbaka till... SKITSNACK... 
om du nu MÅSTE snacka om någon säg de till den berörda oxå... annars slår det tillbaka 1000 ggr värre tillbaka på dig själv...

våga vara ärlig... du måste ju ha en åsikt av en anledning... om du nu måste uttrycka den eller tycka så så tycker jag att det inte är mer än rätt o säga det vidare till personen i fråga. 
jag verkligen hatar skitsnack.
Om du verkligen ska snacka skit  var ärlig till denna drabbade då. 
annars ska man endast hålla käften. 
förstår inte hur man kan vilja snack skit om en annan individ.. trycka ner denne i någon annans ögon.. fan inte schysst,,, skitsnack kommer för alltid att förfölja en i livet.. men det finns en gräns.. o jag önskar verkligen alla människor någon gång fattar att man ska inte snacka skit o trycka ner någon annan om man verkligen inte har rätt till det (OCH DET E JÄVLIGT SÄLLAN!!)...

så nu har jag fått uttrycka min åsikt om skitsnack  osv... 
nu ger jag tangentbordet en rast o fortsätter med mitt kaffe <3


goodbye and hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar