torsdag 20 januari 2011

Yes... vissa saker e menade att vara som dom e... synd bara att en viss liten kotte e dum i huvvet... men de behövs ju inte gå in på här... 
sen tänker jag på en annan stackars krake... huvva... hoppas denne kommer med insikt med sig själv NÅGON gång i livet... life isnt just a game .. liksoooom...
Nu har man tagit ett steg som man kanske får konsekvenser av, hmm men VAFAN ja tror de funkar ..
snart kan jag inte hålla käften. snart kan jag inte vara tyst. 
Jag är snäll o håller käft angående allt omkring. men SNART exploderar jag om jag måste beskåda mycket till runtom,. då är jag ingen snäll "lyssnare" bara... DÅ snackar jag... suck för vissa... hurra för andra.. men så e ju livet, jag skall börja ta för mig mer... ge mindre? behövs nog snart. Im not a toy... im not a robot. im human... eller hur?! haha....
Äsch vafan. livet har sin gilla gång, skönt att jag får dela mitt med er älskade ! <3


Goodbye and hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar