söndag 23 januari 2011

Dra mig baklänges på ett snöre eller två. Idag ligger humöret på topp. 
länge sen jag var såhär sprallig... huvva stackars Sofia som skall sova med mig inatt... Hahaha..
Skruvad e nog mitt mellannamn.. shit... men ja gillart... o dom i min omgivning får helt enkelt stå ut ;)
Jaha.. i fredags så var min lilla Fia här hela kvällen. Vi lyssna musik o snacka skiiiit,... sen i lördags så kom lill Erika för en gångs skull ;) o det var skitskojj.. ojojoj så roligt som jag hade igår var nog ett bra tag sen haha...
Nick,Johan,Anna,Aimeé,jag,Erika,Stenmark o A ,... blev några stycken! Stenmark stannade dock en kortare stund... o A kom la vid... hmmm 4 på morron tror ja? haha..  men vi satt ju uppe till typ 6 tiden... 
gick o la sig.. sen kl 10 *pling* upp o hoppa... Jag blir ju aldrig seg när ja "festar" osv.. ja kommer upp galant i sängen. no problemo. fullt hus när man vaknade haha.. Ica hade precis åkt hem. men anna,nick,johan jag o A var kvar i Lgh,.. haha ja då va man iaf INTE ensam kan man ju säga. Kollade skidor o snacka skit. Skickade stackars Qvist till affärn för kaffet var slut haha han var en ängel som ställde upp på det :D...
A han var bara seg haha  .. somnade titt som tätt ;) haha kassis :P.. dregla ner min säng sådär haha...
Aimeé har jag terrat i telen.. hmm undrar om man skall göra de igen? ;P haha... Under tiden man inväntar sofia liksom.. nej men man kanske skulle ta o hmm... ja...  eller?... 
IAF en glad Emma idag. O jag ser sjukt fram emot nästa fredag. Me & Sandra ska ut på äventyr.. <3<3<3<3 saknar min Fru.. massor... 

Nu ska ja typ gå å .. ah... dö... i love u allllll


Goodbye and hejdå!

1 kommentar:

  1. kul hade vi helt klart!! =)
    o spelet tyckte jag var pricken över i:et d måste vi spela fler gånger.. <3 =)

    SvaraRadera