fredag 28 januari 2011

Världens bubbla den lever vi i ..
Vad är det för liv? Skulle vilja leva brevi..
Ha min egna, ha mitt eget… Men de tror jag att jag redan har..
Men de finns många alternativ kvar
Än är det lång bit kvar i det här livet
Så ta absolut inget för givet
Unik är ordet för mig
Unik är ordet för dig
Tappa aldrig bort dig själv på vägen visa dig inte underbenägen
Låt ingen bestämma förutom du själv
Trög envis vad det än må vara
Visa dina beslut glasklara
Då kan ingen trampa på dig för den du är
Alla ser tydligt vad du begär
Ge och ta sträcka ut en hand
Känna att man har sitt på torra land
Kärlek hat mycket att uppleva
Men känslorna man i sig sleva på ett positivt och negativt sätt
Men tillslut blir allt så så rätt
Du vet vem du är du vet vem du vill vara
Som sagt visa dina beslut glasklara….

/E.A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar