tisdag 25 januari 2011

Snart kommer kramsjukan igen... 
Får sandra bota på Fredag :D hihi.. 
ge mig kärlek! ;) give meee som loooove.. haha.. men vi håller oss till kramar!
Ska kramas heeeela vägen fram till sthlm .. *offret = sandra* DU får stå ut! haha
Nu har jag lagt om min kost. Nu är de sallad, fruktsallad, youghurt & fullkornsflingor för hela slanten. nudlar o blåbärspulver. självklart träna på det oxå.. men verkar inte bli Zumba idag :( ingen som kan ta barnen.. jag som vill... men men.. på torsdag ska ja nog kicka av mig aggressioner på powerbox ;) aldrig testat men de LÄR var ngt för mig.. såatteee..... hephep.. tvättstugan nu!
Längtar till Fredaaaag! wohooo ...


goodbye and hejdå!

2 kommentarer:

  1. ditt "offer" har nog inget att klaga på =)
    följer gärna m på powerbox om min förkylning ger med sig...

    SvaraRadera
  2. haha nä hon FÅR inte klaga ;)
    klart du får hänga på ;P hihi ... skulle vara skitskojj.. hoppas bara vi e friska dårå.. <3

    SvaraRadera