tisdag 25 januari 2011

Tycker det är tråkigt...
att så fort man blir singel efter att ha vart i förhållande sen när man var 16 år... så kommer lilla strängnäsfolket med sina rykten. skulle vara fint o veta vem fan som snackar.. jag är en seriös 2 barnsmamma... men inte varannan helg, då umgås jag med mina vänner o har roligt o släpper tankarna en stund... MEN varför i hvete skulle ja bege mig på en förlovad kille? 
o varför antar folk att jag överhuvudtaget e PÅ flera killar? dom känner uppenbarligen inte mig. för då hade dom vetat bättre... 
Förbjuden frukt intresserar inte mig. Jag kan få frukt som jag får ta... MEN ja gör de inte bara för de vill ja pointera... 
skulle vilja veta vem denne "förlovade" är .. och VAD ja har gjort med den? haha... 
tragiskt... aja ... tro va ni vill ja vet iaf att lite vett bakom pannbenet finns HÄR så vrf bege sig på ngt som man inte ska? ehm..PUNKT :)

9 kommentarer:

  1. finns alltid idioter o avundsjuka människor som vill förstöra när andra har det bra eller visar att de mår bra efter att ha gått igenom något... försök strunta i dom, det säger mer om dom än någon annan...
    du vet vad du gör och "får" göra det är huvudsaken
    du vet vilka som du kan lita på och som är dina vänner <3

    SvaraRadera
  2. Jag tror nog du vet vem jag pratar om!

    SvaraRadera
  3. ja om de e det ja tror att de e så e INTE jag någon bov.. men de e som vanligt,... bruden får skulden för allt...

    SvaraRadera
  4. Jag ger inte skulden för nån... Jag tycker du verkar vara en jätte trevlig tjej i alla fall!

    SvaraRadera
  5. Jag har inget emot dig me tanke på att de hade hänt en del innan.. Och du verkar som sagt vara en skit trevlig tjej som älskar sina barn och vill bara påpeka att jag inte skrev de första.! Det va en vän som inte riktigt tänkte!

    SvaraRadera
  6. Bry dig inte EMMA Eller ja de kan iof vara svårt. Du är en helt underbar mamma och en fenomenal vän. Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig. Jag älskar dig! <3 <3

    SvaraRadera
  7. tack ica... älskar dig med älskade vän <3

    och L : vad bra , det känns skönt o höra. för att jag är inte den som gör vadsomhelst utan att tänka. hade jag vetat ngt om detta hade de aldrig hänt liksom. du förstår nog.. vill inte skriva för mycket här.. :)

    SvaraRadera
  8. Är de ok om ja lägger till dig på facebook så kanske vi kan prata mer? :)

    SvaraRadera