måndag 17 januari 2011

Jaha

Idag har jag tagit hjälp av Sandra & Aimeé nästan hela dagen.. vart tvungen o göra massa saker.. som gjorde att jag var tvungen o få hjälp... min mage oxå... skall vi inte snacka om.. imorgon söker jag vårdcentral OCH tandis... här ska fixas....
sen är jag irriterad idag... man får aldrig svar. lägger det på hyllan nu... liksom.. ingen idé ?!

Men inatt skall vi snacka ja o sandra med Herr Ghost... hon kunde ju inte sova inatt iaf.. för kliven som brukar höras i vardagsrummet kom sakta men säkert innan hon somnade HAHA... jaha ja... bara för mig o krypa upp hoss henne på 90 madrassen ;) haha... en liten KANT till mig.. :) myyyyysigt ju hahaha...

Nu småkolla på handbollen o typ dö eller ngt.. e sjukt trött iaf...

goodbye and hejdå!

2 kommentarer:

  1. klart man hjälper till... <3

    snacka ni m herr Ghost :) ..... och finns d hjärterum så finns d stjärterum... :) blir ju bara mysigt <3

    SvaraRadera
  2. aaabsolut meme ;) haha...
    tack ännu en gång för hjälpen :D.. <3

    SvaraRadera