onsdag 19 januari 2011

Mina framtidsplaner... vad är det?
Var kommer jag befinna mig om 5 år?
var bor jag? Vad gör jag? hur mår mina barn? Är jag fortfarande singel då?
Det sistnämnda tror jag att jag strävar efter iaf... vill inte ha någon. absolut inte just nu. orkar inte med det.
har mina kramisar som kan ge ut en kram då och då om jag behöver en. 
kärleken finns massor i mitt liv oxå från vänner och familj. så det är inget jag är utan.
Hoppas iaf oxå att jag har en annan lgh om 5 fucking år. hatar denna jag bor i nu. ful som stryk. men de skall man väl kunna styra? hoppas jag iaf.. Vad gör jag då? jaa det är endast ödet som bestämmer. målet är ju en sysselsättning. men vilken det vet man aldrig. Mina stackars barn då. som måste leva i denna grymma värld? tur att dom har alla runt sig, jag tror med största möjlighet att dom mår bra då med. fina vänner i skola o dagis just nu . o de kommer dom att ha sen oxå! <3 <3 mina fina änglar. mamma skall sluta vara grinig. nu har jag get mig FAN på ändring. o ändring skall det bli,



goodbye and hejdå!

3 kommentarer:

  1. d är bra att ha punkter om hur du vill o önskar ha det, men håll inte för hårt vid dom för det kan bli fel det med.."måste kunna svänga för att komma rakt fram.."
    Hoppas du får som du vill... =)

    SvaraRadera
  2. Ta ett steg i taget.....Nu blir det ju bra för båda ungarna i och med dagiset. Sen kan du på ALLVAR börja leta sysselsättning, jaga...har dom inget extra ute på Karlsson? Eller nåt...

    Men det är bra att du reflekterar över ditt och barnens liv, sätter upp mål. Och extra bra att du inte stressar in i något nytt förhållande, utan som du skriver, sno åt dig en kram då och då!! =)
    Charmen har du ju! Och självklart måste ni ju kunna få en ny lya snart, eller ta och måla om hela den du har nu!!?

    "Det är mycket med det jordiska" finns det en bok som heter (Läs den ej!) och det stämmer tamejtusan!!
    Men DU ÄR STARK syster!!
    Älskar dig!! <3

    SvaraRadera
  3. tack lallis.. känns skönt o ha dig vid min sida .. <3 love U

    SvaraRadera