tisdag 25 januari 2011

Phew...

Jag bara äääääääälskar morgonstunden med Lovisa... NOT! 
Hon har fått för sig att trotsa allt jag säger, OCH slå lillebror? shit asså.. iofs så bråkar han med henne ganska mycket... men för de får hon ju inte slå han... hoppas de avtar iaf.. Jag skall ta o ringa deras Fader A efter blogginlägget... så vi kan sätta oss ner i lugn o ro o snacka med  henne.. för ngt är de ju frågan e bara vad, Hon vill gärna bo hos A varannan vecka har hon sagt nu... o Elias oxå men de e mest när Lovisa nämner det.. 
Jag förstår henne.. Pappagrisen.com det är Lovisa de.. dom kommer bättre överens för jag & Lovisa e fan lika envisa.. PHEW:.. ingen lätt macth vissa gånger.. men men.. strider man för mågot tillräckligt länge så skall det välla för fan funka ngn gång? kan ju inte gå åt pipsvängen hela tidenliksooom?!?!

Pratat med Sandra redan 1 gång idag.. jag har LOVAT henne att ringa ett samtal. Och det tänker jag göra. Vrf inte egentligen? :) Såatte de får de bli... sen har jag tvättstugan. springa i den på min "effektiva" tid.. får bli så idag iaf... Jobbjobbjobb vill jag ha... ska kolla vissa utbildningar till hösten, vad som behövs osv för andra vissa utbildningar... ambulansförare kanske? brandman? >Öppna catering? städfirma? finns massa ja vill.. får se vad det blir. skall börja spara till körkort nu. Större chans o få jobb o dessutom slippa förlita sig på andra hela tiden, om man måste ta sig någonstans ... Största drömmen just nu. Ska styra de! Mål ett! Får se hur de blir.. man får hoppas iaf... *klick* nu e kaffet klart.. så nu skall ja mysa ner mig o kolla AF sen sortera tvätten för att sedan gå ut med skiten i snöovädret !


Goodbye and hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar