söndag 16 januari 2011

känner mig....

Nja jag vet inte hur jag skall känna...


Ja tycker att varför visar man inte sitt rätta jag, istället för att låtsas vara ngn annan? sånt gör mig ledsen...
Men men... hade vart skönt med ngn förklaring.. men de lär ja ju aldrig få ändå... såatte.. det var det? 

Skitsamma... ny dag nya tag ... fuck it... den människans val... 

Nu idag ska vi bara softa... Lovisa har fastnat i tv:n som vanligt.. ska fan kasta ut den.. hon blir ju arg om man skall stänga av .. hur nyttigt är det liksom? NEJ av med den sen efter att hon fått se klart sista programmet nu...
sandra min gumma ligger o drar sig.. <3 liten tröttmössa hihi,... Jag o Elias sitter i köket o bara glor.. sånt e oxå skönt.. slippa tänka en stund... <3

Men om man kanske skulle bege sig ut på promenad... senare?


Hepp

Goodbye and hejdå!

2 kommentarer:

  1. Du kan alltid få en förklaring av mig.. Jag kännde mig bara inte riktigt redo för de igår! Hoppas du förstår.. finns på min mail för ja har lagt ner facebook.... Men de har du antagligen redan sett! Blir bara ledsen av alla fina bilder på dig!

    SvaraRadera
  2. men va?
    ge mig din mejl då?
    du har ju telen?

    jag vill gärna ha en förklaring... :/

    SvaraRadera