måndag 31 januari 2011

Så.. nu har ja setat still o bara glott på datorn 1 1/2 timme... inte rest mig.. fan va skönt. 
Men snart ska ja ner till Lellen o hämta väskan från helgen .. Tog bara med de vitkigaste sist. orkade inte bära hem resten 1 på natten ;)
o sen kan man ju passa på o ta den där kaffen då ;)

Hmm fredagen ... undrar om man kanske skulle ta sig ut till Lallis på förmiddagen efter att barnen e lämnade... solen kanske t.om skiner då så man kan sitta utanför på hennes lilla plätt ;) hihi.. ska nog kolla om man får komma en stund på förmiddagen...
sen i helgen e de fullt ös med att baka o slå in paket. Sessan min blir ju 7 år som ja tjatar om hela tiden.. helt otroligt... shit... men det är ju för fan hur mycket somhelst.. hur gammal gör det mig
De är väl det negativa med att vara ung mamma.. man känner sig gammal tidigare.. haha... usch ... nej jag blir inte äldre längre.. jag levlar upp! ;)

Hmm... nej,.... ja... vafan dagen har knappt börjat.. jag skriver ikväll då kanske det har hänt något iaf ! haha...






goodbye and hejdå!



 
Idag skall jag vara förklädd.
Ser ut som en sprängd risboll rentav ;)

2 kommentarer:

  1. Hahaha...Sprängd risboll!!!! haha...Du är för härlig!!
    Självklart får du komma ut och fika hos mig på fredag f.m....Kom skapligt då så att vi slipper stressa och så hoppas vi att det är lite sol så att vi kan sitta utanför!
    Sen kan jag ta sällis med dig in mot stan för jag måste ju handla inför helgen!!
    Fredagsmyyyyyys!!!

    Jag ringer och hör med dig närmre fredag så jag vet....
    När ska ni ha kalaset för lilla sessan då?? Janne fyller ju år också på lördag, 48 pannor!!! Gammal gubbe blir han!!

    Vi hörs risbollen!!!
    Kramiz // Lallis <3<3<3

    SvaraRadera
  2. hmm risboll??!?! tycker mer att du ser ut som en skurk i en disney film..haha =)

    SvaraRadera