lördag 8 januari 2011

Åh hej

Fia min var hos mig igår o åkte hem 02.00..
sen var man ensamen... snackade med Sandra min i telefon ett bra tag också. hon fick natta mig i sängen då ensamheten kom över en. är så van att hon håller mig vaken o vi skrattar tills vi inte får någon luft in mot småtimmarna. haha
Fia o jag sjöng o myste. dock hennes Polka gick inte som planerat denna gång.. hon dansar på sen -swish- försvinner hon ur bild... hahaha (jag filmade)... pladask NER på golvet.. ja en syn i sig självt... MEN jag har det på film ;).. 
fick tyvär inte lägga ut den på Fb men men... ska nog lyckas övertala henne... ;) tack iaf för en GO kväll gumman min..alltför länge sen.. <3


mmm så tar jag med mig min iphone till sängen o ser att chatten funkar... MEN... sen när man kliver upp ser man att folk skrivit... inte FAN funka den där appen IGEN... blir less på telen ibland. :(

Memé bjöd på lunch <3 mumma.. då vet hon att jag fått i mig något i magen. för annars när jag är själv hemma undviker jag spisen o allt som har med matlagning att göra.. så tack vännen du e mån om mig du ;) <3 hihi

Nu vankas kaffedrickande i fulla muggar... sen får vi se hur det blir mot kvällen OM man kommer sig iväg dit det var tänkt.

Låt ditt sinne för alltid vara med dig. visst det kan förvirra ibland. men det är en viktig sak ändå.

Goodbye and hejdå

1 kommentar:

  1. Det löser ingenting att låta bli att äta!! Jag ade mina aningar och nu har du t o m skrivit det öppet här! Du blir tröttare, tappar energi....kommer INTE att orka med ett zumbapass och att ta hand om dina barn kommer du snart se som nåt jättejobbigt!! Om de börjar strula, då kommer du inte att kunna handskas med det på ett lugnt sätt....Jag vet..Jag låter som värsta moraltanten nu, men någon måste säga till! Du ser på din syster vad hon blivit mager, det är inte fint till slut, jag säger inte att hon är ful, du förstår nog vad jag menar.....Börja ät ordentligt igen, du gillar ju att laga mat säger du! GÖRT!!
    <3<3<3
    Kram

    SvaraRadera