måndag 24 januari 2011

Effektiv

Känns skönt att kunna finnas för sina vänner när de behövs, känns skönt att dom vill komma till mig..
Älskar att finnas för folk som behöver det... den som inte yttrar sig får bli utan.

Idag har man vart iväg hela dagen... Finaste Aimeé ställde upp igen.. <3 tack ;)

Nu har man käkat... BACON.. en favvis hos Emmalainen Mums.. hhaahaa... har lovat kidsen Bompabompa för hela slanten. så bara yalla för dom så vi hinner borsta tänder osv först ;)
O Elias får sova hos Lovisa.. han ville de en natt till... klart han får de då...
Igår hade dom somnat på varsin madrass (trodde jag) för när ja kikade in hade han smygit upp o lagt sig brevid henne... sååå söta... shit ja skulle ha tagit kort... hihi

På fredag blir det äventyr. Hoppas verkligen de blir skojjj.... men de tror ja! Man kan aldrig ha tråkigt i rätt sällskap...

O finaste Fia sov hos mig inatt... hon blev attackerad av mig haha... ja hörde ett ljud... en mikrosekund senare ligger ja i princip PÅ henne.., stackarn haha... jaja vad gör man inte.. hon flytta sig gt åt sidan sen somnade vi på 90 madrassen hahaha... vafan finns de hjärterum finns de stjärterum ;)

Den sängen har ja delat på flera ggr har funkat galant... haha...

Mhmm fick sällskap i den i lördags... bara mysa var härligt och skratta lite haha.. de e bra saknat hos mig. skönt att denne kan ställa upp då & då ibland. ....

Visst delar säng med sandra ibland oxå men henne kan man ju inte mysa med... skulle kännas lite... ehm OFF så att säga haha..<3

Aja nu har jag fått kramar för ett tag framöver så man kan överleva ett tag till... MYYYYYS!! ;)


Hepp hepp nu skall ja styra kidsen till tandborsten så skall vi myyysa ner oss i soffan o kolla TV:n <3<3<3<3


(BONUSINSLAG: ni får ställa VILKEN fråga ni vill OCH jag MÅSTE svara ärligt! )


Goodbye and hejdå!

8 kommentarer:

  1. Hallå gumsilumsen!!!
    Vem delar du säng med då och ligger och kramas med???!!!
    Har inte hört nåt om sa Tom.....

    Men, det låter som om du har det kul och lever dina ungdomsdagar....men sköt om dig också, inte BARA kaffe och prit, lite mat också och kanske lite......VÄLLING!!! Bra för magen, finns fullkorn för vuxna!!!

    Nyfiken blir jag om helgen?? Men du får berätta sen! Eller hur??!!

    Bamsekram <3 // Lallis

    SvaraRadera
  2. klart ja ska ta hand om mig sj :) hihi ja äter varje dag <3

    Ja du kan få veta vem,.. men de kan vi ta när vi ses... :) BAMSEKRAM tillbaka <3<3

    SvaraRadera
  3. klart man ställer upp =)

    allltid skönt att veta att d finns nån man kan prata m, men kan ibland vara svårt att öppna sig - som en musssla :S
    men har faktiskt lytt ditt råd att skriva, funkar till en del...

    Kramar <3

    SvaraRadera
  4. Du verkar ju ligga och kramas med både lediga och förlovade killar... Hmm Trodde du va 2 barns mamma som va seriös..

    SvaraRadera
  5. förlovade? de va som fan.. nej ja kramas bara med en enda kille då o då... min vän...
    o OM ja råkat kramas med ngn "förlovad" så har jag ej vetat det... varför skulle ja ta förbjuden frukt liksom? haha

    SvaraRadera
  6. jag ÄR en seriös 2 barnsmamma dessutom. fråga ALLA som känner mig. kramas gör jag när dom är hos sin far. så det så ;) hihi

    SvaraRadera
  7. Hörru du Anonym däruppe!!!!
    Jag tycker det är jävligt FEGT att komma med tomma anklagelser och sen inte ens våga stå för vem man är som påstår saker och ting man inte ens verkar veta nåt om!!!!! SÅ TA DINA J**LA PÅSTÅENDEN OCH LÄGG AV, eller skriv vem du är nästa gång FEGIS!!!!
    FY F*N FÖR SÅNA SOM DU!!!!

    SvaraRadera
  8. Och du ANONYM!! En sak till: En MER SERIÖS mamma än EMMA får man leta efter!!!!!

    SvaraRadera